نپــــــــــرس از من...

wellcome to our home

نایت اسکین

 

نپرس از من چرا تب کرده چشمات

خدا میدونه غمخواری نمیخوام...

نیا نزدیک به من واگیر داره؛تب بی تابی تلخ نفسهام...

میدونم درد و دل خوبه ولی من؛

نمیخوام دستم رو شه پیش مردم...

چه میدونی چه دردی داره عادت؛

به حرف و طعنه ها و نیش مردم...

برو...این خونه جای هردومون نیست

بذار با درد هر روزم بمیرم...

شنیدم گریه زخمو می سوزونه؛

میخوام وقتیکه میسوزم بمیرم...

تموم شد دوره ی عشق من و تو

به این زودی باید از هم جدا شیم...

من و تو عاشق همدیگه بودیم؛

ولی قسمت نشد با هم بمونیم...

نایت اسکین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,سـاعت 23:15 نويسنده Mahan & Maryam
яima